Vrijdag 03 september 2010, 
RegistrerenAdverterenContact   

<li><font color=#7E99B2>Teknolojik gelişmeler ve İnternet</font><li><font color=#7E99B2>Technologische ontwikkelingen en Internet</font>

Bericht op vr 22 nov 2002 8:51

Ik heb er ff op moeten wachten, maar nu is dan toch eindelijk Windows Longhorn te downloaden! Longhorn is niet de officiële naam, maar waarschijnlijk gaat het Windows XP 2nd edition heten ofzoiets. Ik heb het nog niet gezien, alleen wat screenshots (aaah, wat gaat dat downloaden traag).

Ik kan niet wachten totdat ik weer alles uit kan gaan proberen :D

Ik zal wel weer posten om te laten weten wat ik ervan vind... maar dat duurt nog wel 2 à 3 dagen ben ik bang
FBtje

Maarssenbroek

Bericht op vr 22 nov 2002 15:45

huh :?

hebbie screenshots????
funda loves me :P
ugurr

Bericht op vr 22 nov 2002 15:50

ik heb het ook gehoord maar ik kon er niet veel info over vinden nog.. ben benieuwdd :roll:
__MuZZY__

Semavi Fine Arts

Bericht op vr 22 nov 2002 17:26

Ik had het een tijd terug gezien (thx to FB :) ). Volgens mij heeft hij familie werken bij Microsoft :?

Het lijkt echter erg op XP. Het zal nog wel een hele tijd overheen moeten gaan wil Microsoft het in de schappen leggen. Eerst moeten zij XP uitbuiten ;)

DR
DaRkRangeR

Bericht op vr 22 nov 2002 18:21

Kişi çadırda doğar, çayırda ölür..
PReDaToR

Kâmil Şad

Bericht op vr 22 nov 2002 18:34

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mijn mening : ze flikken het wel weer en vanavond ga ik hem uitproberen 8)
ugurr

Bericht op vr 22 nov 2002 18:42

er is niet veel anders alleen is start nu zichtbaar als het ware...

beetje vaag :?
Kişi çadırda doğar, çayırda ölür..
PReDaToR

Kâmil Şad

Bericht op vr 22 nov 2002 19:19

tja, vertel mij eens wat het verschil is als je kijkt naar windows98/se en ME

microsoft is gewoon slim bezig, zoveel mogelijk iets uitmelken. en het lukt ze ook nog :)
ugurr

Bericht op vr 22 nov 2002 19:21

Damnnn echt Microsoft weer he :) Ziet er mooi uit, ik ga het ook uitproberen 8)
Reggaeton

Bericht op za 23 nov 2002 7:10

DaRkRangeR schreef:Ik had het een tijd terug gezien (thx to FB :) ). Volgens mij heeft hij familie werken bij Microsoft :?

Het lijkt echter erg op XP. Het zal nog wel een hele tijd overheen moeten gaan wil Microsoft het in de schappen leggen. Eerst moeten zij XP uitbuiten ;)

DR

Ik familie bij Microsoft? hehe
Ik heb het gelezen in een nieuwsbrief van ZDnet geloof ik waar ik me op heb geabonneerd :)

Het ligt pas in de winkel eind 2003/begin 2004 geloof ik. Toch grappig om het nu al uit te kunnen proberen. De eerste beta over 6 maanden.

Downloaden kon al met edonkey2000, maar nu ook met WinMX :)

Ik heb 'm nog steeds niet binnen met kutsema :S
Maar Fir heeft 'm al werkend geloof ik ;) Kom op met je recensie :)
FBtje

Maarssenbroek

Bericht op za 23 nov 2002 15:00

Bijna een jaar geleden las ik dat het filesysteem van Longhorn gebaseerd zou zijn op SQL-server .. Ik vraag mij af hoe dat zal bevallen ..
hakhan

Bericht op za 23 nov 2002 16:50

Afbeelding

mijn mening :

- het ziet er gelikt uit!
- veel bugjes, maar dit is te verwachten
- de explorer (verkenner) is zo traag als wat, dus ben overgeschakeld naar de classic view (het zag er trouwens wel cool uit)
- nog steeds geen vastlopers gehad

verder lijkt het mij nog teveel op windows xp, dus ik ga ervan uit dat dit geen echte longhorn is. het zal wel gereleased worden als windowx xp 2nd edition.

trouwens, je kunt met stylexp vele skins toepassen op je huidige xp. en er zal vast genoeg progjes te vinden zijn die kunnen dienen als zo'n side-bar wat je nu krijgt bij longhorn alpha. dus ik zal nu maar geen eind conclusie geven :)
ugurr

Bericht op za 23 nov 2002 17:34

Ik wacht nog op mijn verbinding, waarschijnlijk heb ik dat gelijk met Longhorn binnen.
DaRkRangeR

Bericht op za 23 nov 2002 20:36

Heb hem dus ook geinstalleerd, ziet er best cool uit. Wie weet als het uit is, ga ik misschien ook wel overstappen :)
Reggaeton

Bericht op za 23 nov 2002 20:48

Ik ga echt geen beta shit meer installeren. Wacht wel totdat ie helemaal final is. Voor zover ik het kan zien ziet het er gelikt uit.

Maar nieuwe os wil niet zeggen = direct beter. Ik vind bijvoorbeeld de functie in XP dat ie meerdere IE vensters gaat stapelen niet handig. Heb het weer naar de 98 stijl gezet, ook de quicklaunch bar vind ik nog altijd heel erg handig.
Erkek adam'in IKEA'da isi olmaz.
Karagoz

Volgende

Onderwerp opties

AdverterenContactAlgemene Voorwaarden
WelkomNieuwsEvenementenWeblogsTurkijeForum