bendegan schreef:In een programma (Netwerk geloof ik) gaf Wilders aan dat wat hij van anderen eist of wat hij van anderen verwacht ook voor zijn echtgenote geldt. Dus ik denk niet dat zijn vrouw een dubbele nationaliteit heeft.
Klopt ik heb die programma dus ook gezien. Maar ik vond wel dat hij daar heel erg vaag deed over zijn uitspraak.
De presentatrice vroeg toen namelijk of zijn vrouw ook een dubbele nationaliteit heeft. Zij zei zo van: als u met zo'n voorstel komt, dan moet u wel met de billen "bloot" (goed gezegd trouwens

) dus heeft uw vrouw nou wel of geen dubbele nationaliteit???.
Zijn antwoordt hierop was dat hij er helemaal achter stond en dat wat hij van anderen verwacht/eist ook voor zijn vrouw geldt. Daarop vroeg de presentatrice weer van : maar heeft uw vrouw een dubbele nationaliteit of niet? Ja of nee?? Hierop gaf hij geen duidelijk antwoord. Ik bedoel als hij zo achter zijn voorstel staat waarom doe je dan zo moeilijk over een simpele "ja nee" vraag!?!
Ik vind persoonlijk dat als je een voorstel indient je dan open en eerlijk moet zijn over de dingen die ze dan aan jou vragen.
Adam resmen kiviriyo man