Dinsdag 07 september 2010, 
RegistrerenAdverterenContact   

<li><font color=#7E99B2>Haberler - Dünyam&#305;zdaki son geli&#351;meler</font><li><font color=#7E99B2>Recentelijke ontwikkelingen in de wereld</font>

Bericht op wo 21 maart 2007 14:48

RIJSWIJK - D66-leider Pechtold wil dat Geert Wilders vertelt of zijn vrouw twee paspoorten heeft. De vrouw van Wilders komt uit Hongarije en het is niet bekend of ze die nationaliteit nog heeft.

Pechtold zegt in de Volkskrant dat Wilders openheid moet geven.

De PVV-voorman klaagde in de Kamer over de dubbele nationaliteit van staatssecretarissen Aboutaleb en Albayrak. Pechtold vindt dat Wilders daarmee ook de 1 miljoen andere Nederlanders die twee nationaliteiten hebben heeft beschadigd.
Bron: nu.nl
Ben Bir Garib Rapci oglanim
Laflarimi yanlis anlarsin
Gelen giden beni satar
Beni sevenler Beni Banlar :P

Tfoe Ban etmesen adam degilsin lan
Baretta

Bericht op wo 21 maart 2007 14:53

In een programma (Netwerk geloof ik) gaf Wilders aan dat wat hij van anderen eist of wat hij van anderen verwacht ook voor zijn echtgenote geldt. Dus ik denk niet dat zijn vrouw een dubbele nationaliteit heeft.
Afbeelding
asi, sofu, entel, solcu, yobaz, kafatasci, maganda, milliyetci, komunist, lümpen,
mason, zahit, sagci, faşo, ümmetçi, dinci, ulusalci, libos, demokrat, arapusagi, laik
bendegan
Moderator

Bericht op wo 21 maart 2007 15:05

bendegan schreef:In een programma (Netwerk geloof ik) gaf Wilders aan dat wat hij van anderen eist of wat hij van anderen verwacht ook voor zijn echtgenote geldt. Dus ik denk niet dat zijn vrouw een dubbele nationaliteit heeft.

ik stond in shok toen ik leesde zijn vrouw komt hongerije
wat ik nu denk is hij heeft haar denk bestelt... ofzo???

maarjah
ik zou zeggen elke nuchtere allechtoon/buitenlander die zou zijn eigen land kiezen tog...
en als zijn vrouwtje hongerije kiest wat zijn de effecten bij hun thuis dan?
lijkt me wel lachen
maarja nu is er ook 1 ding ik kan hem geen racist noemen
maar tog weet hij op een of ander manier om turken en marokanen te discrimineren...
Gelen giden beni satar

Baretta

Bericht op wo 21 maart 2007 15:41

:lol: Baretta ben je ingehuurd als stand-up comedian ?

Voor wilders geldt;
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten :wink:
İman etmedikçe cennete giremezsiniz birbirinizi
sevmedikçe de gerçek anlamda iman etmiş olamazsınız
Müslim iman 93, tirmizi sıfatül-kıyame 56
karagözlüm

~kizil elma~

Bericht op wo 21 maart 2007 16:57

Hongaar? Hopen dat ze niet een nakomeling van Arpad is :lol: Dan is ze vast ook een nakomeling van Attila :P
Wilders met een "Turk" getrouwd :mrhappy:
Azat_V

Bericht op za 24 maart 2007 18:49

De volgende vraag aan Wilders:
heb je indische roots?

http://wilders.web-log.nl/pvv/televisie/index.html
linker kolom:
Familie: Nakomertje, heeft 2 zussen en een broer, moeder Marianne (73) geboren in Soekaboemie Ned. Indie, vader Jan (vorig jaar overleden op 82 jarige leeftijd.

Hij ziet ook uit als een halfbloed:

Afbeelding
Afbeelding
Ben

Bericht op za 24 maart 2007 20:20

Tot zover ik er van op de hoogte ben wilde Wilders de vragen omtrent de nationaliteit van zijn vrouw niet beantwoorden.

''Vandaag is het mijn echtgenote, morgen mijn tante of mijn oma. Het moet niet veel gekker worden. Wat ik in de Tweede Kamer bepleit – afschaffing van de dubbele nationaliteit – geldt voor iedereen. Ik maak dus geen enkel onderscheid. De Partij voor de Vrijheid is niet met een dubbele agenda bezig.'' Pechtold kan volgens Wilders vragen wat hij wil, maar antwoord krijgt hij niet. ''Pechtold is voor mij totaal onbelangrijk. Hij mag vragen wat hij wil. Ik mag antwoorden wat ik wil.''
Aldus Wilders, Volkskrant.

Overigens kon ik net mijn lach niet inhouden toen ik het volgende las op Fok.nl:
PVV: ook verbod dubbele pas buiten politiek

De Partij voor de Vrijheid wil verbieden dat rechters, officieren van justitie, politieagenten, ambassadeurs en militairen een dubbele nationaliteit hebben. Geert Wilders en collega-parlementariër Sietse Fritsman schrijven dat zaterdag in Trouw.

Wilders had eerder al verklaard fel tegenstander te zijn van kabinetsleden met een dubbele nationaliteit. Ook wil hij niet dat leden van de Tweede Kamer, gemeenteraden en colleges van burgemeester en wethouders twee paspoorten hebben.
Want in veel wijsheid zit veel verdriet.
Artemis

Bericht op za 24 maart 2007 22:16

karagözlüm schreef::lol: Baretta ben je ingehuurd als stand-up comedian ?
:

Ik treed wel eens op ls comiek hea:P

maardan:

ikke spreek minder woordjes hollands
haat afrikaan hou antiliaan zie geen verskil
en me vriendin waar ik van hou is in spanje vast voor prostuteu (ofzo iets)...
Gelen giden beni satar

Baretta

Bericht op za 24 maart 2007 22:22

karagözlüm schreef::lol: Baretta ben je ingehuurd als stand-up comedian ?
:

Ik treed wel eens op ls comiek hea:P

maardan:

ikke spreek minder woordjes hollands
haat afrikaan hou antiliaan zie geen verskil
en me vriendin waar ik van hou is in spanje vast voor prostuteu (ofzo iets)...
Gelen giden beni satar

Baretta

Bericht op do 29 maart 2007 13:11

bendegan schreef:In een programma (Netwerk geloof ik) gaf Wilders aan dat wat hij van anderen eist of wat hij van anderen verwacht ook voor zijn echtgenote geldt. Dus ik denk niet dat zijn vrouw een dubbele nationaliteit heeft.

Klopt ik heb die programma dus ook gezien. Maar ik vond wel dat hij daar heel erg vaag deed over zijn uitspraak.
De presentatrice vroeg toen namelijk of zijn vrouw ook een dubbele nationaliteit heeft. Zij zei zo van: als u met zo'n voorstel komt, dan moet u wel met de billen "bloot" (goed gezegd trouwens :P) dus heeft uw vrouw nou wel of geen dubbele nationaliteit???.
Zijn antwoordt hierop was dat hij er helemaal achter stond en dat wat hij van anderen verwacht/eist ook voor zijn vrouw geldt. Daarop vroeg de presentatrice weer van : maar heeft uw vrouw een dubbele nationaliteit of niet? Ja of nee?? Hierop gaf hij geen duidelijk antwoord. Ik bedoel als hij zo achter zijn voorstel staat waarom doe je dan zo moeilijk over een simpele "ja nee" vraag!?!

Ik vind persoonlijk dat als je een voorstel indient je dan open en eerlijk moet zijn over de dingen die ze dan aan jou vragen.
Adam resmen kiviriyo man :pissed:
Sommige mensen maken de wereld mooier, alleen al door hun aanwezigheid !!
esas kizz

---> SIRADISI <---

Bericht op do 29 maart 2007 13:20

esas kizz schreef:[..]

Klopt ik heb die programma dus ook gezien. Maar ik vond wel dat hij daar heel erg vaag deed over zijn uitspraak.
De presentatrice vroeg toen namelijk of zijn vrouw ook een dubbele nationaliteit heeft. Zij zei zo van: als u met zo'n voorstel komt, dan moet u wel met de billen "bloot" (goed gezegd trouwens :P) dus heeft uw vrouw nou wel of geen dubbele nationaliteit???.
Zijn antwoordt hierop was dat hij er helemaal achter stond en dat wat hij van anderen verwacht/eist ook voor zijn vrouw geldt. Daarop vroeg de presentatrice weer van : maar heeft uw vrouw een dubbele nationaliteit of niet? Ja of nee?? Hierop gaf hij geen duidelijk antwoord. Ik bedoel als hij zo achter zijn voorstel staat waarom doe je dan zo moeilijk over een simpele "ja nee" vraag!?!

Ik vind persoonlijk dat als je een voorstel indient je dan open en eerlijk moet zijn over de dingen die ze dan aan jou vragen.
Adam resmen kiviriyo man :pissed:

dit wil zeggen dan dat zijn vrouw momenteel nog 2 nationaliteiten heeft of niet? Iemand die iets voorlegd over nationaliteiten en als zijn naaste het niet heeft, kan hij uit trots zijn, een NEE antwoord kunnen geven toch? Dus hij verbergd dingetjes :)
" PoSoFLu KiZ "
PoSoFLu__KiZ

Bericht op do 29 maart 2007 13:50

Ben schreef:De volgende vraag aan Wilders:
heb je indische roots?

http://wilders.web-log.nl/pvv/televisie/index.html
linker kolom:
Familie: Nakomertje, heeft 2 zussen en een broer, moeder Marianne (73) geboren in Soekaboemie Ned. Indie, vader Jan (vorig jaar overleden op 82 jarige leeftijd.

Hij ziet ook uit als een halfbloed:

Afbeelding

dat geblondeerde haar zal dus wel een soort van camouflage zijn :lol:
Benmisim

Gone

Bericht op do 29 maart 2007 16:13

Farkindaysaniz su Endonozya kökenli Hollandalilar da genelde yabanci lara karsi asiri tutumlari oluyor. Fortuyn özellikle onlardan cok oy almisti
-verwijderd-
Arslan

Bericht op do 29 maart 2007 17:25

Arslan schreef:Farkindaysaniz su Endonozya kökenli Hollandalilar da genelde yabanci lara karsi asiri tutumlari oluyor. Fortuyn özellikle onlardan cok oy almisti

tavuk kaza bakmış da götünü yırtmış.

Neden? çunku yabancıları demografik alanda rakip olarak göriyor. Kendileri Cermen olmadıkları için, diğer milletlerin törelerine saldırlar.

Toroslar’daki yörük Aleviler ve Ege’deki tahtacı Alevilerden "milliyetçi" oldukları hiç duydunmu? Yok... Peki neden? Bunlar Osmanlı döneminde sürekli aşağılanmış ve hatta kitlesel katliamlara uğramışlardır. Cumhuriyet döneminde de sürekli devletin kenarında bırakılmışlardır.
Ibrahim Tatliseks

Bericht op do 29 maart 2007 17:59

Arslan schreef:Farkindaysaniz su Endonozya kökenli Hollandalilar da genelde yabanci lara karsi asiri tutumlari oluyor. Fortuyn özellikle onlardan cok oy almisti

Dogrudur, babasi Endonezyali olan bir arkadasim vardi, adam oglunun yabancilarla arkadas olmasini istemiyordu. Neyseki Annesi(Hollandali) iyi birisiydi.
Azat_V

Volgende

Onderwerp opties

AdverterenContactAlgemene Voorwaarden
WelkomNieuwsEvenementenWeblogsTurkijeForum